miercuri, 2 decembrie 2009

Certuri, filme sau VOT-uri?

...primul tur al scrutinului a trecut! "Basel" si cu "Geonel" au trecut in turul doi in timp ce "Floricel" a fost lasat inca 5 ani pe bara ca sa mai invete sa mai zica si de la el si nu doar ce il invata altii! Bine, dupa parerea mea "Geonel" trebuia sa ramana repetent! Dar ce contreaza parerea mea cand "poporul a ales" si manvevrele au fost facute? Simplu, nu conteaza!
Dupa cum era de asteptat, dupa primul tur, ambele parti au incercat sa-l atraga pe "Floricel" de partea lor! Si "Geonel" a reusit sa-l momeasca pe "Floricel",folosind si ideea cu Klaus Johannis acest salvator neamt al neamului ,in viziunea multora, astfel considerand ca isi aduce victoria de partea sa! Gresit, as spune eu, pentru ca "Floricel" nu poate infulenta in aceeasi masura poporul sa voteze cu "Geonel" si mai mult, cred ca lumea nu o sa-si mai rupa picioarele sa iasa la vot ca pe primul tur! Plus ca "Basel" nu o sa stea cu mainile in buzunar, si o sa fure "grupa-mare"! Totusi este de observat antipatia si dorinta extraordinara a tuturor de a-l da jos pe "Basel", o dorinta justa si din punctul meu de vedere, dar vreau sa atrag atentia asupra unui lucru pe care observ eu ca nimeni nu il ia in calcul! Aproape toti cu care am vorbit spun: "Domne pe mine nu ma intereseaza, dar eu sunt anti-Basel!". Bun, dar eu vin si spun:" Nu cumva il dam afara pe dracu si il alegem pe tacso'?" Stiu, stiu, nici mie nu mai imi place sa o mai aud pe Udrea nu vreau sa ii mai vad fata lu' Videanu, m-am saturat de "succesele" lu' EBA, stiu si de "vanzarile anterioare", dar parca nu ma lasa constiinta sa votez cu PSD-ul!Cat despre filmuletul in care "Basel" da o palma unui copil, sunt convins ca este real, iar fapta este una josnica, dar nu ar fi prima pe care o face "Basel". Si as vrea sa subliniez, NU SUNT PRO-"BASEL"! Doar ca nu pot sa il votez pe Geoana, ca pe un anti-"Basel"!
Iar "analistii politici" si astia care mai apar pe micul ecran, in asa-zise emisiuni de sinteza politica, sunt demni de mila dar in acelasi timp mie imi produc o scarba enorma! Cel mai rau a decazut Badea, care nu mai are nici un pic de umor in el, vede peste tot Basescu si din cand in cand mai zice cate ceva de Geoanel. Inainte mai zicea cate ceva si de "Floricel" dar acum de cand e in parteneriat cu PSD-ul nu il mai contrazice!
Cam atat despre VOT, si promit ca asta o sa fie printre ultimele posturi despre politica si despre tot ceea ce inculde acesta! Revin!

3 comentarii:

OPici spunea...

si cum se face ca tocmai acum a aparut acel filmulet ? :P .. oricum aceeasi oameni de cacat .. eu unul nu ma mai duc la vot .. oricum geoana o sa iasa mai mult ca sigur :)

Bigtroniii spunea...

Pai iti dai seama ca i se face anti-reclama! Oricum, nici eu nu cred ca ma duc la vot, n-are rost!

Anonim spunea...

opici prostu catelushu nostru..a iesit base batrane castor(sunt laba)