joi, 3 decembrie 2009

De ce mereu nemtesc?

Am observat aceasta obsesie de mai multa vreme, dar acum am constientizat-o. Romanii au o afinitate la tot ceea ce are o legatura mai mica sau mai mare cu Germania sau mai bine zis "la tot ce e nemtesc"! Si nu inteleg de ce, daca e nemtesc este mai bun! Nu cred! In primul rand aud stereotipul groaznic : "Masini ca nemtii nu mai face nimeni!" sau "Masina nemteasca n-are moarte!" Complet gresit, dupa parerea mea! Eu unul sunt impotriva masinilor nemtesti, si nu pentru ca as avea un fix, ci pentru simplu fapt ca mi se par inutil de robuste si de lipsite de bun-gust! Nu o sa dau exemple, dar credeti-ma ca exista (vezi interior VW Golf 5 si interior C4)! Dar nu conteaza! O alta chestie deranjanta este punerea lui "Germany" sub fiecare marca d-asta de 2 lei,iar pe spate scrie "made in china", astfel atragand credulii! Astept totusi si comentariile voastre, chiar as vrea sa stiu daca aceasta mentalitate se aplica in general sau doar mi se pare mie!
Update Diferenta intre VW G5 si un C4! Ca de la cer la pamant in materie de stil!
Update 2 Am pus poze cu versiunile de baza a modelelor!

2 comentarii:

OPici spunea...

duuuude ... cum sa zici ca vw golf 5 e urat ? OO .. aia pot spune ca e masina perfecta ... destul de mica / rapida / usor de manevrat / nu consuma mult / arata bine :) .. o spun din propria experienta :)

Bigtroniii spunea...

Ba da..pot spune foarte usor ca vw golf 5 nu e mare branza fata de ce pretentii are! Adica, pardon, motor diesel respectabil, care trebuie sa-i completezi cu ulei pentru ca din fabrica "mananca ulei", plasticuri de proasta calitate, consola centrala pare "comunista" si sunetul de "tractoras" lasa de dorit! Asa ca, las-o mai moale cu VW Golf 5 pentru ca nu mai e Golful ce a fost o data! Rigiditate si atat!