miercuri, 16 decembrie 2009

De Craciun...

De Craciun se spune ca lumea e mai ingaduitoare, mai bucuroasa, si in plus fiecaruia i se aprinde "cheful de viata". Numai ca anul asta, toate astea nu prea se intampla. Cred ca de Craciun trebuie sa fim alaturi de familie si de prieteni. Totusi anul asta nu stiu ce s-a intamplat cu toata lumea? O monotonie apasatoare si un dispret total pentru oamenii si lucrurile care ne inconjoara a pus stapanire pe majoritatea oamenilor. De ce? Habar nu am, dar sigur nu imi place! Totusi imi pun speranta ca "Spirtul Sarbatorilor" a calatorit anul asta pe drumurile din Romania si ca pana la urma va ajunge intr-un ultim moment si totul va fi normal! :)

2 comentarii:

OPici spunea...

" De Craciun se spune ca lumea e mai ingaduitoare, mai bucuroasa, si in plus fiecaruia i se aprinde "cheful de viata". " .. asta chiar m-a facut sa rad :) ... inca mai crezi in asa ceva? :)

Bigtroniii spunea...

Ma bucur ca te-am facut sa razi, inseamna ca suntem pe drumul cel bun! Pai, mi se pare normal sa fie asa de sarbatorile de iarna, sarbatori pe care le consider mai frumoase decat cele pascale! Fiecare cu parerea lui,nu? Asa credeam si eu! :)