miercuri, 9 decembrie 2009

Ce bine-mi pare ca au luat teapa!

Am promis ca o sa ma abtin de la subiectele politice! Dar, pur si simplu nu pot! Tot ce tine de Alegerile pentru prezidentiale din 2009 a fost hidos, neprevazut si normal, romanesc de prost! Dupa cum toti stim, pe 6 decembrie la ora 21 au fost anuntate rezultatele partiale in care Geonel era castigator! Toti fomistii, au sarit de bucurie, si strigau ca apucatii :"Gata, am castigat! Geoneeeeel presedinte!" Tuturor celor care s-au grabit sa se exteriorizeze si sa se bucure, le spun in primul rand ca sunt la fel de "nedotati" ca si candidatul lor, si in al doilea rand le dedic melodia din filmuletul de pe youtube! Ma intreb ce o fi fost in inima lu' Ciuatcu (zis si stie tot), lu' Gadita (buzita) sau a celui mai mare contestatar al lui Basel, Badita (muschiulita) cand au vazut ca de ce le e frica nu au scapat! Nu cred ca bine, si sper sa nu mai latre in continuare 5 ani, pentru ca eu m-am plictisit, deja! Acum sa nu credeti ca sunt de acord cu aceste alegeri, nu sunt de acord sa avem un presedinte hot, care castiga tot prin hotie, si care ne rade in fata ca si cum nimic nu s-a intamplat! Cat despre PNL a lasat proiectul cu PSD-ul si a sarit in barca marinerului, gata de conducere! Rusine rusine de trei ori rusine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)))) buna asta...