sâmbătă, 26 decembrie 2009

Cluju' ungurii si ardelenii!

Clujul, un oras foarte laudat de lume. Adica vreau sa spun extraordinar de laudat si de bagat in seama. Nu stiu daca ati observat dar daca nu ai o tangenta cat de mica cu acest oras, adica daca nu esti nascut, nu ai rude, sau nici macar nu iti place Clujul, inseamna ca nu prea esti "om calumea"Si totusi domnul Boc "Poc" este "om calumea"?. Asta incepe sa ma inebuneasca si nu ca nu as recunoaste ca "Vestul" este mult mai civilizat decat restul tarii, dar nu Clujul. Am fost si eu in Cluj, dupa vizita orasului nu poti spune decat "Un oras cu un deal!". Un oras foarte frumos, care in schimb nu este promovat deloc este Oradea, care nu poate fi recunoscuta ca facand parte din Romania. Cat despre Ardeal, pot spune ca nu ma incanta. Si nu datorita romanilor de acolo, ardelenilor de origine romana ci a minunatei minoritati numite unguri. Si am o mare problema cu ungurii, pentru ca ei sunt cea mai ingamfata rasa posibila de pe aceasta planeta si se considera, fara drept, peste toti. Si atunci ce cauta in tara asta? Serios vorbind cred ca se traieste mai bine in Ungaria. Si atunci? Au ajuns la saturatie? Si mai e ceva, de ce sa le dai drepturi sau mai rau autonomie. Nu vreau sa merg in tara mea si sa vad numele localitatilor in ungureste pe pancarde in timp ce la ei totul e in ungureasca, tinand cont ca ei sunt o tara de tranzitie, pana la urma cine si ce sa vizitezi la ei decat un oras? Dar ce mai conteaza asta la noi. In continuare voi publica niste poze pentru a exemplifica ceea ce am spus mai sus:




Niciun comentariu: