miercuri, 11 noiembrie 2009

Gheorghe Dinica a plecat dintre noi!


Unul dintre cei mai valorosi actori romani GHEORGHE DINICA s-a stins ieri 10 noiembrie, la Spitalul Floreasca din Bucuresti. In tot acest scandal, ar trebui sa observam ca am inceput sa pierdem din ce in ce mai multe valori, asa, pe nesimtite si consider ca oamenii trebuie apreciati mai ales in timpul vietii si nu dupa ce acestia au disparut dintre noi! Eu, de astazi simt un gol in inima o data cu acest eveniment tragic!
“Am fost un copil liber, nazdravan, curios, mai degraba crescut de strada si de prieteni decat de familie, dar sufletul si mintea mea de copil au memorat doar farmecul strazii si al jocurilor de pustani. Nici nu mai stiu cate roluri am jucat cu trupa de amatori, zeci de personaje” Gheorghe Dinica

5 comentarii:

eu spunea...

da, asa este! nici eu nu inteleg de ce oamenii isi dau seama de valoarea altor oameni decat dupa ce ei dispar!

OPici spunea...

pentru ca asa e in natura omului ?

Bigtroniii spunea...

poate!

OPici spunea...

si desigur ... toti acum or sa fie fani dinica ... " moama frate ... dinica ... cel mai tare .. e uber mega k00l .. pfuai ce filme a avut... " .. lameeee ... gief epix pl0x :)

Bigtroniii spunea...

Pai, personal, mi-a placut Dinica inainte sa moara, spre deosebirede MJ!