miercuri, 2 iunie 2010

Teatrul vietii!

        Am realizat ca viata fiecaruia este in sine o piesa de teatru! Durata si tipul acesteia variaza in functie de cat de bun actor esti? Si totusi, cat de bun actor esti? Cat de bine sti sa joci astfel incat sa iesi din scena in aplauzele tuturor, ba chiar mai mult sa devii un reper pentru ceilalti? Cred ca fiecare isi cladeste propriul scenariu pe parcurs pe care il respecta mai mult sau mai putin! Astfel viara se compune dintr-o inlantuire de scene mai lungi sa mai scurte, mai vesele sau mai triste, mai dinamice sau mai statice! Important sunt, din punctul meu de vedere, realizarile ce raman in urma actului fiecaruia! Cat despre durata, aceasta depinde pe deoparte de actor si pe de alta parte  de spectatori! Unele finale sunt asteptate, pe cand altele se incheie brusc prin caderea cortinei! 

3 comentarii:

Anonim spunea...

Asta e bun! :)

Rafael spunea...

Daca viata e ca un teatru si noi suntem actorii,inseamna ca eu traiesc o .... si nu in ultimul rand mie ca am invatat cum sa imi joc ' rolul' in acest 'teatru'. ..

Anonim spunea...

ai o leapsa de la mine
http://ammalove4hh.wordpress.com/2010/06/06/leapsa-de-la-den/
;*