luni, 28 iunie 2010

Bun sau foarte bun? Minunat!

             Ce se intampla? Cumva am inteles eu bine? Da, se mareste TVA! In urma cu 2 luni, baietii destepti se bucurau, ca se reduc salariile la bugetari! La vreme respectiva i-am catalogat ca idioti si cretini pe langa faptul ca nu sunt cat de cat umani! Nu se gandesc la profesorii care si asa castiga 2 lei sau la toti amaratii care muncesc pe foarte putini bani si care nu au nici asa din ce sa traiasca! Dar spre incantarea mea, ceea ce am sperat se intampla! Fiind foarte destepti, gasca basesciana a creeat un artificiu, astfel reusind sa mareasca si taxele si sa micsoreze si salariile. Oricum, nici ei nu crezut in micsorarea pensiilor, pentru ca asta ar fi fost genocid, dar in aceste conditii au dat drumu la ambele legi, vorbind sa se declare neconstitutionala legea pensiilor, astfel incat sa poata sa mareasca si taxele. Dar eu ma bucur, chiar sunt foarte fericit, pentru ca in timp ce bugetarii se vor tavali de foame, privatii vor disparea de tot! Acum as vrea sa vorbesc eu cu baietii veseli, aia care spuneau ca li se pare corect sa se taie! Cat despre bugetari, vor suferi si ei dublu, iar pensionarii se bucura degeaba pentru ca nu vor putea supravituii noilor pensii! Nu ma intelegeti ca tin cu opozitia, opozitie care nu este hotarata sa poata sa dea jos actualul guvern deoarece nu le convine stare in care ar prelua puterea. Cu un buget supt si cu o economie invizibila, oricine ar veni la guvernare va ramane in istorie ca cel mai prost partid politic din toate timpurile! Pe langa toate aste analistii pregonizeaza un euro la un curs de 5-6 lei! Legati-va centurile, suntem in cadere libera!

2 comentarii:

Cristi spunea...

Salut esti interesat de un schimb de linkuri? Daca da trimite-mi un comentariu pe http://itanytime.blogspot.com

Seriale online gratis spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.