vineri, 18 iunie 2010

Speranta moare ultima, tu cat mai poti?

         Vad ca incet incet ne apropiem de cele mai grele momente in perspectiva colectiva! Cele mai sumbre posibilitati s-au adeverit, mana bagata in sacul banilor bugetului ajungand la fund! Astfel, dupa ce au mintit oamenii cu amenintari de reintoarcere a comunistilor si cu mineriadele guvernantii portocalii s-au vazut nevoiti sa ia niste masuri anti-criza! Si cum mintea lor este intr-o vecinatate a lui 0, s-au gandit sa taie salariile, motivand solidaritatea! Prostia si nesimtirea nu are limite, rozalii bravand in fata prostimii si spunand ca isi doneaza salariile, astfel aratand inca o data cat de corupti sunt. Nici un om normal, care traieste din salariu nu isi poate dona tot salariul pentru ca ar murii de foame! Dar rozalii si toampele din guvernul piticului nici macar nu stiu cat e salariul si nu cred ca i-a interesat vreodata! Si oamenii au o vina, la un moment dat! Nu spun ca suntem de vina ca nu am facut greva sau ca nu am intrat peste ei in parlament, pentru ca nu asta ar fi o solutie! Oricum o multime de prosti si de panarame in frunte cu CRBL, un cretin care joaca in reclame si vrea sa se promoveze, s-au dus la protest sa danseze si sa se distreze facand astfel de ras si partea aceea a oamenilor care erau cu adevarat disperati! Eu cred ca principala vina a oamenilor a fost prostia de a se duce ca apucatii la vot si sa puna stampila pe unul sau pe altul! Si nesimtirea maxima a fost facuta de Udrea, care a spus : "daca nu pica guvernul, eu dau sampania!". Asta arata adevarata atitudine a lor fata de noi! Si atunci, eu de ce sa mai ma uit la ce au mai votat sau ce au mai declarat! Cat despre taxe si impozite, mi se pare normal sa nu fiu solitar cu nimeni in afara de mine, nu? Pana una alta, speranta moare ultima, tu cat mai poti?

Niciun comentariu: