marți, 15 iunie 2010

Dupa 12 ani!

 Am fost prins cu toata agitatia asta si nu am apucat sa scriu nimic in ultima vreme! Totusi nu pot sa nu marchez sfrasitul celor 12 ani de studiu atat in scoala gimnaziala cat si in liceu! Timpul a trecut repede pe nesimtite, m-a schimbat trezindu-ma astazi ajuns, dintr-un pispirel care facea poza cu stiloul in mana si cu harta in spate, oarecum un om matur! Sigur, acum nu-mi mai dau seama de toate transformarile ce s-au produs pana sa ajung asa, dar cu siguranta le-am punctat in sinea mea la timpul potrivit. Scoala m-a schimbat, societatea in care am trait si oamenii pe care i-am intalnit m-au schimbat si mi-au oferit experiente de viata! O multime de amintiri de-a lungul celor 12 ani s-au intiparit si, probabil, vor ramane in mintea mea pentru totdeauna! Si cred ca am gresit cand am spus ca scoala romaneasca nu ofera nimic! Chiar am facut o mare greseala! In primul rand, scoala mi-a oferit o gramada de prieteni si in al doilea rand mi-a oferit primul contact cu societatea exact asa cum este ea si acum stiti la ce ma refer, pentru ca nu as putea sa ma refer la lucruri concrete! Lumea s-a schimbat si noi o data cu ea, am evoluat, am crescut si sper eu ca ne-am adaptat! Pe mai incolo! :)






11 Iunie 2010

Niciun comentariu: