joi, 25 iunie 2009

O sa murim? Nu, dar nici bine nu o sa ne fie!

Asta am in cap atunci cand ma gandesc la viitorul meu (in cazul in care voi continua sa-mi duc existenta in aceasta societate mizera). Normal, urmatoarea intrebare fireasca pe care orice om normal mi-ar pune-o este:"De ce?". Simplu, de saracie! De ce saracie, si de ce toti? Pai nu chiar toti, dar majoritatea sigur. Totusi nu am precizat cauza, care mi se pare diabolica chiar as putea spune monstruasa, si anume "Campania electorala pentru prezidentiale din noiembrie 2009" . Ca sa se mentina salariile mari, sa nu fie lumea nemultumita, si sa voteze lumea in continuare PD-L-ul. Pentru a face chestia asta se cheltuie in prezent banii nostrii pentru anii viitori, imprumutati fiind de la FMI si facand o datorie pe care o vor platii probabil nepotii nostri. Probabil ca metoda de a iesii din criza pe care guvernul a adoptat-o este metoda consumului, metoda care ar fi extraordinar de buna, daca in tara noastra s-ar produce ceva si nu s-ar imorta intr-un mod barbar totul. Astfel, conform celor spuse mai sus, eu promit ca ma voi duce la vot numai pentru a anula buletinul pentru a fi sigur ca altii nu se vor duce sa il foloseasca in interesul lor, sau printr-o minune va aparea un "salvator al neamului" care sa ne scoata din caca!

2 comentarii:

OPici spunea...

nu te-ai plictisit sa scrii atata despre ratatii aia din PDL ? :slap: .. sau esti si tu unul din aia " Mircea Badea 1337 l33t fanz0rz " :slap:

Anonim spunea...

mircea badea :) nu sunt de acord cu el in tot ce zice...exagereaza uneori,pare putin frustat ;)