sâmbătă, 13 iunie 2009

Am doar 18 ani!



Se pare ca asteptarile mele au fost naruite! Ma gandeam ca timpul o sa se opreasca bursc inainte ca eu sa fac pasul catre varsta de 18 ani! Si totusi nu a fost asa! Ziua in care eu am facut 18 ani a venit si a trecut la fel de usor! Ce sa zic? Este un sentiment placut de putere si de maretie (stiu ca acestea sunte decat in capul meu si ca lucrurile stau la fel ca inainte, nimic nu s-a schimbat). Cu toate ca nu eram foarte hotart am fost si la vot, un lucru care dupa parerea mea nu are nici un fel de relevanta in viitoarea mea existenta in aceasta tara. Se pare totusi ca am fost un "bun cetatean" si mi-am exercitat dreptul la vot (felictari celor care nu au facut-o). Cam atat despre minunata varsta de 18 ani, sau cam atat pot spune eu deocamdata.


P.S. Nu in ultimul rand tin sa multumesc celor care au avut placerea si posibilitatea de a petrece alaturi de mine! 

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma vad in pozaaa:))

JPG :)) spunea...

si eu :))