vineri, 26 iunie 2009

Nu sunt frustrat, dar mai si gandesc din cand in cand!

Am fost etichetat (chestie care imi displace enorm) de catre niste baieti simpatici cum ca l-as imita pe Badea si ca as fi si pe alocuri frustrat. Tin sa mentionez ca nu am nimic cu parerea lor, dar pentru a fi luata in considerare de mine trebuie argumentata. De aceea ii provoc sa-mi aduca argumente in privinta celor spuse, argumente care sa arate ca ceea ce am scris eu este incorect sau prost. Cat despre treaba cu "PDLeii" tin sa mentionez domnului (autointitulat) Opici (desii eu as scrie cu zero in fata, nu stiu de ce), referitor la comentariul sau, ca am sa comentez atat cat este nevoie despre ei, si nu, nu o sa ma satur de prostia lor.

P.S.     R.I.P. Michael Jackson

P.S. (2) Imi pare rau ca repet aceleasi lucruri, pe care "toata lumea le stia" dar mi se pare moral si firesc sa le repet atata timp cat nimeni nu se sesizeaza ca suntem furati pe fata si atata timp cat sunt luat de prost. Mi se pare normal, macar sa semnalez acest lucru. Inca o chestie, nu sunt Badea, nu am treaba cu ideile lui (nu spun ca nu sunt de acord cu ce sustine el), si nu imi place sa se vorbeasca de mine ca si cum as copia dupa el ceea ce sustin. Nu cred ca el este perfectiunea intruchipata si cred ca Badea are destul de multe puncte slabe, unul dintre ele fiind Voiculescu. Cat despre Antrena 3 nu am suportat-o niciodata incepand cu cel mai antipatic om in viata pentru mine, Ciutacu. Asa ca nu iau in brate o anumita doctrina (si nici macar nu exista asa ceva) si nu simpatizez pe nimeni. Cat despre ce am scris eu, (aici ma adresez in special domnului [zero]pici, pe care tin sa il informez ca nu ma intreseaza pseudonimul dumnealui), nu sunt convinst ca este egal cu 0. Egal cu 0 este atitudinea de tacut si de nemultumit continuu pe care majoritatea o avem. Si as mai dorii sa aflu identitatea misteriosului "anonim", din curiozitate. Multumesc!

6 comentarii:

Anonim spunea...

de ce mircea badea nu vede si partile bune care sunt destule ? Ridzi a gresit mult,nu contesta nimeni asta si-si merita soarta,dar bazinul de la izvorani este intr-adevar superb.De ce se comenteaza doar de baietii din PD-L ? De ceilalti nu se spune nimic pt ca nu exista curajul necesar :)Se exagereaza in multe privinte si se comenteaza doar din auzite...hai sa nu mai criticam atat si sa vedem si partile bune

P.S. : sunt unele lucruri strigatoare la cer si sunt de acord cu ele,implicit cu tine,dar antena3 este un al doilea PSD ;)

OPici spunea...

tu ai scris despre niste chestii pe care toata lumea le stia , toata lumea si-a dat seama de ce oameni care ne conduc .. si nu vom avea vreun rezultat in urmatorii 10-20 de ani .. deci tot ce scrii tu aici despre polita = 0 .

PS : e " OPici " nu " Opici " ( nu o pic ce naiba Oo ) sau " 0pici " ( zero pici Oo zomg ) . PS : daca mai vrei sa mai vorbim ori imi dai mail la opici@bitzone.ro sau pe messenger ( cred ca imi ai ID - ul ) .. sau mai faci un topoc nou pe blogul tau 1337 .

OPici spunea...

ha .. el e 1337 andarcavar iuzar :0

Anonim spunea...

in realitate nu esti asa...dar aici cand citesc parca ma uit la mircea badea seara pe antena3.mi se pare foarte tare omu ala...dar macar recunoaste ca 90% din ce scrie pe blogu' asta al tau...e luat din numeroasele lui discursuri deontologice:) frustrat pari aici...dar de fapt te doare in cot pe tine de PDL,de UE si de chestia cu programele TV.Imi place pozele:)

Anonim spunea...

sa mentionez ca am scris 'imi place' sa nu aud ca ma critici si pe mine:)

Bigtroniii spunea...

Da, deci dupa parerea anonimilor sunt frustrat, dar doar pe blog, adica "in realitate nu esti asa". Anonimul meu mic, ca sa-ti zic asa, crede-ma ca sunt in stare sa-mi formez o parere proprie si personala si asemanarile cu Badea vin probabil involuntar si din faptul ca sunt de acord in mare parte cu ideile pe care le promoveaza. Diferenta dintre noi, este ca eu nu trebuie sa pup in cur pe nimeni, el da! Si totusi as aprecia niste ghilimele, adica d-astea "", si sa nu crezi ca iti insult inteligenta...poate chiar ma depasesti. Oricum mersi pentru expunearea opiniei tale, imi face placere sa ma simt "citit".