marți, 23 iunie 2009

Cat de prosti credeti ca putem fi?

Am revenit, pentru ca pot! Va spun asta pentru a nu uita ! Stateam intr-o seara si butonam la telecomanda incercand sa gasesc un program care sa nu ma faca sa vomit (nu am gasit).  Si uitandu-ma pe Realitatea un pic mai atent vad o duduie care era foarte infocata sa justifice ceva, pentru ca fusese incoltita (pe buna dreptate) de doi deontologi. In primele zece minute m-am uitat ca un vitel la poarta noua, pentru ca nu o cunosteam pe "pustoaica" care urla la cei doi ciumpalaci ca a cheltuit banii cum trebuie! Apoi unu dintre ei i se adreseaza cu apelativul "doamna ministru" moment in care ma trezesc din picoteala mea si casc mai bine urechile! Stupefiat, aflu ca duduia este Ministrul Tineretului si Sportului, Monica Iacob Ridzi.  In urmatoarele 10 minute aflu ca duduia a cheltuit pe aproape nimic 600.000 de euro. Adica nu nimic, banii au fost bagati in buzunarele oamenilor care trebuie, astfel incat sa nu se auda prea multe guitaturi de la ratanii de pe margine. Si duduia se apara spunand ca a dat n mii de euro pe 4 blani pe plaja. Singura mea intrebare este: " CAT DE PROSTI CREDETI CA SUNTEM?". Pai presupun ca foarte prosti daca ne credeti in stare sa luam astfel de raspunsuri ca fiind plauzibile. Hoti, mincinosi si aroganti care spun ca nu traim bine pentru ca nu am fost la vot. Ei bine, am votat si de o luna ma uit in sus sa imi cada un lingou de aur in cap. Inca nu a venit si sunt convins ca nu se ascunde dupa primul nor, nici macar dupa al doilea. Sigur nu. Pana la urma nu ma deranjeaza in aceeasi masura ca sunt furat, dar ma deranjeaza foarte tare ca sunt luat si de prost.  Totusi nu cred ca in situatia asta ministra Iacob Ridzi va fi demisa, nici macar mustreata pentru ca am impresia ca a facut ceea ce trebuia cu banii, adica a promovat mezina prezidentiala, "Repetenta lu' tata" fata care a luat prea in serios cuvintele "Inchide gura ca intra musca!", EBA. Nu pot spune "HUO!" pentru ca este ca si cum as spune unui munte sa se deplaseze, dar am multe "urari de bine". Cam atat pentru moment!

Niciun comentariu: