joi, 2 aprilie 2009

Pacaleala de 1 aprilie...cuuum sa nu...!

1 aprilie, ziua in care nu trebuie sa crezi nimic, mai ales daca acel ceva este si mai ciudat. Mie nu mi se intiparise bine in cap ideea asta, dar acum cred ca am retinut-o. Da, am fost pacalit, si nu asa usor, adica nu oricum, ci intr-un mare stil. Dar, totusi cred ca este frumos, sa fii pacalit, mai ales de prieteni. Tot pe 1 aprilie nationala Romanicei a jucat ultima sansa la calificarea la Campionatul Mondial sau ceva de genu (nu sunt microbist). In ciuda euforiei specific romanesti, am dat-o in bara rau de tot. Am urmarit meciul cu coada ochiului, si cat sunt de necunoscator am putut remarca jocul groaznic al Romanicei...! Dar, oricum nu inteleg de ce se da atata atentie acestui joc, la care nu avem performante de nici o culoare, in care avansam ca nuca in perete si care nu prea mai prinde la jucatorii nostrii.  Cam atat despre fotbal, oricum am vorbit prea mult despre acest lucru destul de neinsemnat pentru mine! Ma intorc la ziua de 1 aprilie, zi foarte interesanta pentru mine, si pe care o astept sa se intoarca la anu' pentru a plati niste polite! Cam atat, despre 1 aprilie, scris pe 2 aprilie! Revin imediat ce voi avea ceva de spus! 

Niciun comentariu: