luni, 30 martie 2009

Traim in Romania, si asta ma scarbeste tot timpul!

   Stiu, multi vor spune ca titlul este inspirat de Mircea Badea (aici este nevoie de o paranteza: sunt optimist pentru ca am spus "multi" desii nu cred ca am prea multi cititori). Bun, stiu ca titlul pare cam dur, cam plin de "revelatie" de moment, dar chiar daca este a mia oara cand o spun, mi se pare ca nu am spus-o indeajuns de multe ori incat sa ajunga la urechile tuturor cetatenilor "onorabili" ai acestei tari si nu numai: " Imi este scarba!!!". Si daca tot m-am lansat in declaratii acum trebuie sa le si sustin. Fara sa dramatizez pot spune ca ma inceput sa constientizez in ce lume sunt nevoit sa imi duc existenta pentru urmatorii "n" ani. Si nu vad nimic roz in fata, sau ceva care sa-mi incurajeze rasarirea vre-unui zambet pe fata destul de stearsa pe care o am momentan in dotare. Ne scuzam, ca societatea este de vina, sau ca nu avem posibilitatea sa prosperam, sa iesim din tarana saraciei si a anonimatului, dar din punctul meu de vedere, problema principala suntem noi. Noi, bine cu mult ajutor si din partea distinsilor nostrii conducatori, care vegheaza asupra binelui nostru etc etc etc, dar mie mi se pare ca problema principala este cetateanul de rand care isi accepta conditia josnica, asemenea unui animal. Stiu, suna a propaganda de curtea scolii, stiu, probabil radeti deja, si mai stiu, ca poate din cauza asta suntem unde suntem, pentru ca ne multumim sa criticam si atat.  Ma uit in stanga si in dreapta cand merg pe strada, bine, locuiesc intr-un "ceva care vrea sa fie oras" de la care nu trebuie cerut prea mult pentru ca oricum ofera nimic. Si mereu cred ca nimic nu ma mai poate impresiona, dar de fiecare data imi dau seama ca m-am inselat. Oricum o sa inchei aici pentru a nu devni foarte acid, in exprimare, si voi reveni cu exemple concrete, probabil cu aceasi tenta de propaganda, necesara dupa parearea mea! 

P.S. In Romania te poti astepta la ce e mai rau, pentru ca oricum iti vor fi intrecute asteptarile!!!

Niciun comentariu: