luni, 6 aprilie 2009

Traiasca propaganda ieftina si "oamenii" care o fac..

Incep prin a spune ca o sa vorbesc in totalitate despre politica, aviz amatorilor. Bun, azi am vazut un lucru care intr-un fel ma amuza, dar mai mult ma scarbeste si anume campania electorala mascata. Am intrat azi in clasa in care imi petrec cu placere deplina 6 ore din zi, si in loc de ora normala pe care trebuia sa o fac, inteleg ca v-a venii cineva sa ne vorbeasca despre "efectele drogurilor". Nimic rau in asta, ba dimpotriva as prefera o astfel de discutie in locul lui Newton si alti prieteni de-ai lui, asa ca initial am fost incantat. Intra in clasa in cele din urma un tip trecut un pic de prima tinerete, ba chiar pot spune lejer ca si de a doua insotit de o femeie care mi se parea cunoscuta si de un baiat care cred ca trebuia sa faca pe fotograful. Ne este prezentat acest om ca fiind "doctor conferentiar bla bla bla " oricum ceva pompos si foarte siropos. Aflam ca a venit pentru programul "Minte sanatoasa in corp sanatos", moment in care am inceput sa ma conving ca nu este o chestie prea "serioasa". Nu mi-a mai trebuit mult ca sa imi formez defintiv aceasta parere pentru ca domnul "conferentiar doctor etc etc" a inceput discursul sau cu o fraza care continea printre altele si urmatorul fragment: "toate asteptarile mele sunt de aici, din orasele mici, voi sunteti speranta noastra". Am inceput sa "zambesc " in sinea mea, gandidu-ma ca  nu este prima data cand aud textul asta, prima data a fost rostit de "prea faimosul" print Duda, dar mai cu stil si parca nu a aratat cartile pe fata, plus ca titlul sau de "print" ii ofera o credibilitate mult mai mare. La o analiza scurta am inteles mecanismul acestor "oameni onesti si plin de spirit deontologic care vor numai binele nostru", mecanism care nu este deloc complicat, dar pe care ei il considera cheia reusitei. Incearca sa ne ameteasca, sa induca in eroare prezentand faptele fostilor conducatori de pana acum, aratand cat de rau a fost si cat de rau este, cat de mult s-a furat si probabil gandindu-se cat de mult mai este de furat in momentul in care spune ca: "Romania este o tara bogata!". Sila, greata si un pic de scarba imi provoaca acesti oameni si imi mentin cu tarie ideea ca nici un om serios nu se baga in politica. Nu exista nimeni care sa se trezeasca dimineata si sa spuna: "Vreau sa fac ceva pentru tara asta, nu pot sa dorm bine pe partea dreapta pentru ca oamenii mor de foame si societatea merge in jos!"! Chiar nimeni! Si atunci cum sa il cred pe acest "papagalas" cu titlu pompos care latra pentru schimbare, care minte cu asa spor incat crede si el ce zice. Dar normal, ei ne considera redusi, intarziati, aproape retarzi, in momentul in care acest "papagalas" vine si imi spune :"Crestini democratii sunt singura speranta!" si ca un catelus umil cerseste din priviri un vot sau o semnatura. Din nou, sila, scarba si cam atat inspira acesti aspiranti la titlul de "hot legal". O sa merg la vot cand voi avea prilejul, dar nu ca sa votez pe cineva, nu, ci pentru a anula buletinul destinat mie, pentru a arata ca nu a aparut nimeni care sa ma prosteasca inca. Mai aveti de invatat baieti, respecti "papagalasi",  am observat ca nu am fost singurul care a observat gargara voastra ieftina. Cam atat, revin!

Niciun comentariu: