sâmbătă, 18 aprilie 2009

Credinta, pocainta, da' nu prea..


Poza de mai sus vorbeste de la sine, sper, dar simt nevoia sa comentez si eu un pic! A suta oara repet, oamenii nu inceteaza sa ma uimeasca in fiecare clipa. Aseara, la o anumita bierica, am surprins aceasta superba scena, plina de "aer crestinesc". Ma intrebam cine este atat de prost, sa faca asta si raspunsul a venit destul de rapid, clatinandu-se foarte nesigur in stanga si in dreapta ametit de mirosul vinului pentru impartasit sau poate foarte obosit de mataniile pe care le facuse pana atunci pe langa garduri. Nu inteleg ce cauta acesti oameni la biserica, dupa ce ca sunt in starea in care sunt, IQ-ul lor nu poate atinge un numar din trei cifre, si dupa toate astea trebuie sa arate tuturor cat sunt de... Apoi am auzit o rugaciune superba de la alt specimen, si anume: "Doamne pupati-as p@#$a matale!!!" Am inghitit in sec si mi-am dat seama a suta oara de prostia tipica a multora. Cam asta e, ma deranjeaza ca ne obisnuim cu astfel de dobitoci, de urangutani pe langa noi, si nimeni nu ia atitudine. Oricum, noi sa fim sanatosi! Sarbatori fericite! Revin!

Niciun comentariu: