joi, 19 martie 2009

Monotonia zilnica...

E monotonie, peste tot si aproape in orice lucru care ma inconjoara! S-a asternut pe nesimtite in ultima vreme peste oamenii din jurul meu, contaminand incet si sigur. Nimic nou nu se mai petrece, am ajuns sa imi pot prezice cu exactitate matematica ce voi face urmatoare zi, fie ca este o zi din saptamana fie ca este o zi din week-end. Si cum toate acestea nu ar fi fost de ajuns, intervine si programul de la scoala care pot spune asa cum am facut si in postarea anterioara ca este plicticos, enervant, stresant si aproape inutil. Nu stiu daca ati observat, dar in ultima vreme nimeni  nu prea mai are chef de nimic (vorbesc acum de cercurile mele de cunoscuti) si am incercat sa gasesc cauzele petru care se intampla asta. Spre deosebire de alte dati, acum nu am gasit vinovatii, dar am cateva banuieli care nu sunt foarte intemeiate asa ca prefer sa nu le expun. Cel mai mult conteaza ce trebuie sa facem sa iesim din aceasta stare de "amorteala"! "Actiuuune, vreau actiuneee!" cam asta e, in mare, rezolvarea la care m-am gandit eu pentru aceasta problema. As vrea sa vad si parerile voastre (potentialii cititor) cu privire la acest subiect! Eu revin cat de curand ! 

Niciun comentariu: