marți, 17 martie 2009

...Twilight

Nici nu stiu ce sa mai cred despre oameni, in general despre tinerii de varsta mea! Acum cateva saptamani, am auzit de la cineva de acest minunat film Twilight. Bun, l-am luat, l-am vizionat, l-am apreciat (mai mult sau mai putin) si cam atat. Am remarcat actorul care joaca personajul principal,Robert Pattinson, am remarcat actiunea care este bunicica dar nu impresioneaza si cam atat... Dar mediatizarea si mai ales hazardarea unor oameni pentru acest film si pentru aceasta poveste ma impresioneaza! NU vreau sa se ineleaga nimic gresit, fiecare cu gusturile lui, dar chiar nu am putut sa inteleg ce tot place atat de mult la filmu asta care pana la urma pe o scara de la 1 la 10 d-abia daca ar ajunge pe la 6 in opinia mea. Cred ca am cateva raspunsuri, dar as astepta niste raspunsuri si de la simpatizantii acestui film. Din punctul meu de vedere, filmul este o "blasfemie" in materie de "filme cu vampiri" adica nu respecta nici in cea mai mica masura tiparul de bun simt al vampirilor, "vamprii" prezenti aici fiind parca inventati de un copil putin intarziat, crescut cu televizorul si care nu prea stie bine unde este usa pe perete.  :)) Cam atat pentru moment, si chiar as vrea niste opinii ale voastre despre acest film! Revin:P!

2 comentarii:

Anonim spunea...

filmul e mediatizat mai mult decat trebuie...si presupun ca fanii infocati sunt cei care au citit cartile...sau asa ar trebui! :)) [copiii aia de 12-15 ani ma sperie cu obsesiile lor...ah si cat de repede "iubesc" sau "adora" ei un personaj/o vedeta. m'a uimit mereu franchetea (asta vor ei sa crezi) cu care au zis cuvintele astea. fantastic!]
filmul e un nimic pe langa carte [asa cum se intampla mereu]

nu zic ca e pentru toate gusturile, trebuie sa fii romantic incurabil[o, vai! *rolling eyes*] si copilaros, dar depinde si ce intelegi. adica esenta nu o constituie vampirii si varcolacii sa fim seriosi :)) [etc etc-boring.]

acum incerc sa fiu cat de cat obiectiva :P
am avut si eu o fixatie pe film si carti...dar mi'a trecut. zah book e ink la fav.:)

hai pa spunea...

"acum incerc sa fiu cat de cat obiectiva :P"

ete aici obiectivitate film prost si carti pentru populatia plictisita...serios acuma