joi, 19 ianuarie 2012

Cine este in viata, protesteaza-n piata!

Mda, multi au zis ca nu tine decat o seara! Si mai multi au zis ca nu tine decat 2 seri! Unii au ras, cand primi oameni au iesit si si-au strigat durerile in strada, zicand repede "N-au autorizatie!". Nici eu nu am crezut ca poporul asta este atat de plin de viata. Este ca si cum un om ce s-a aflat 20 de ani in coma, si-a revenit miraculos, ba mai mult, este mai sanatos decat toti ceilalti!
Am auzit foarte des in ultimul timp pe toate canalele de propagare a politicii portocalii, sustinuta teza ca "nu e bine sa protestam" si de curan teza conform careia "si daca astia pleaca, ce, vin altii mai buni?" Am sa raspund cretinilor, nu pentru ca dau doi bani pe ceea ce zic ei, ci pentru a arata cat de cretini sunt! Protestul, din punct de vedere al statului democratic este un mod de manifestare, sanatos, normal, al unui om ce are o nemultumire, o problema, etc. TOTI oamenii care au O problema, pot protesta, civilizat, pentru a-si manifesta nemultumirea. Este adevarat, majoritatea nemultumirilor protestantilor au acum un numitor comun si anume Basescu, dar acest lucru mi se pare si normal pentru ca nemultumirile lor sunt generate in toate cazurile de oamenii care au fost la putere in ultima perioada! Ar fi culmea sa auzim strigand in piata "Jos Iliescu, jos Constantinescu!" Cat despre cei care se intreaba daca succesorii lui Basescu vor fi mai buni, le ofer solutia incercarii si certitudinea faptului ca Basescu NU este bun.
Astfel, vreau sa imi arat respectul pentru reactiile oamenilor din ultimele zile, pentru faptul ca au o gandire sanatoasa si vor sa faca o schimbare. BRAVO ROMANILOR PROTESTATARI!

P.S. Ma surprinde ca postul de mare profesionalism cu un nume din 3 litere, a capatat o culoare, mai spre portocaliu, dar tinde sa o dea in maro. La be unu, bai!

Niciun comentariu: