duminică, 19 iulie 2009

Sarbatoare, colorata!

Ca de obicei in perioada asta micuta asezare in care coexistam si care are pretentii de oras, este asaltata de lume (colorata in mare parte), grabita sa faca bani sau sa "se distreze" cu orice pret, fara sa aiba nici cea mai mica urma de civilizare sau de bun simt. Astfel de cateva zile, tarabe, confectionate in pestera proprie, pe care sa expuna la vanzare cele mai chicioase produse posibile, care spre mirarea mea isi gasesc si cumparatori. Lucru care ma deranjeaza cel mai tare este ca aceasta tiganeala este considerata de majoritatea distractie si se comporta ca atare. La televizor mai apare cate unu, ametit bine de bautura si avand in dotare 2 clase ca trenu, sau poate nici o clasa ca marfaru', si imi spune : "Asta-i viata, un mic, o bere!". Scarba, sila si totusi mila. Pana la urma atat poate, nu cere mult, cu atata se multumeste in viata, asta iti trebuie sa ii cumperi fericirea. Nici prin cap nu i-a trecut cum ar fi o sarbatoare unde sa nu manance si sa bea, o sarbatoare fara colorati, fara tarabe, fara fum, fara praf, fara inghesuiala.  Pur si simplu atata poate. Cat despre combinatia "mici&bere", care tinde sa devina epica si legandu-se strans de sintagma "distractia la romani", care sincer vorbind ar trebui sa se numeasca "distractia la tigani", as dorii sa fie inlocuita cu ceva de genu' : "friptura&vin" daca"ceai&fursecuri" nu este posibi. Cred ca am mult de asteptat, cel putin pana o sa se stinga tura asta de gratare si coloratii o sa migreze sa "distreze" si pe altii. Cam  atat, multumesc!

P.S. Daca din cele scrise mai sus ati desprins ideea ca sunt rasist, ati ghicit! 

Update 1.(raspuns/lamuriri/stiti voi [pentru JPG :))]) In primul rand am ceva cu prietenii mei "coloratii" si nimeni nu poate sa-mi schimbe parerea, si iti voi demonstra si aceasta ura a mea pentru ei. Imi spui ca si romanii sunt la fel. Eu consider ca "romanii" sunt defapt "colorati artificial". Si acum trebuie sa fac o precizare, eu cand ma gandesc la tigan vorbesc de acest cuvant ca pe o caracteristica, nu ca pe o denumire a unei rase. Eu am ceva cu aceste caracteristici de tigan, care stim cu totii care sunt si nu cred ca este om cu ceva minte intre urechi care sa nu fi fost deranjat de aceste caracteristici. Cat despre romani care se comporta la fel s-a inventat rasa "cocalar" din care fac parte toate etniile reunite. Iar chestia cu tricoul negru si parul lung, este o cauza pierduta, defapt cred ca s-a nascut decedata. 

Un comentariu:

JPG :)) spunea...

bah esi rasist?
nu dom'le!
si atunci ce parere ai dspr rromi?
die mf, die! :P

mda..revenind..veneam si eu aks aseara si mi'am dat seama ca sunt zilele orasului. dc? muzica buna si prajituri? in nici un kz:)) evident, opusul. muzik najpa, inghesuiala, mirosuri adiacente baii din tren :D, mmm...mici si bere...ieftin si hranitor=grasime si alcool [mda...facem un gratar? :))]
nu am cum sa ma lupt cu idei de genu...si nu pentru ca mi'e frica sa nu imi iau o mama de bataie[]specific "arborigenilor"(pentru necunoscatori: se scrie fara r:)) )[] insa... nu ai cu cine..mai bine ii ocolesti si iti vezi de treburi mult mai folositoare dekt a ii spune unui..om : bah prostea, chill! ia o carte, munceste cva..lasa drq sabia si pistolul:))
hai k bat campii rau de tot acum...si cum ziceam..veneam si eu aks si mi'a pikt fatza pt ca mi'am dat seama ce zi este - la fel de colorata si de vioaie ca in fiekre an...si urasc senzatia asta de aglomerare[putin spus terci] combinata cu o multitudine de fete mai mult sau mai putin impunatoare-sa zicem asa-. ma intristeaza. nu e vorba de oras, ci de locuitori. dupa ce ca e mic, e plin de ciori si de prostie.am zis numa ciori? doamne ma scuzati, nici cu dragii de romani nu mi'e rusine.[prost,prost,prost!]uneori chiar imi intrec asteptarile cu prostia rarisima de care dau dovada si romanii :| d'aia spun ca nu stiu daca aici mai are rost sa separam in functie de etnie sau de "aichiu" :))
si muuulte, multe idei preconcepute. ia un tricou negru/lasa'ti pleata si dumnezeu cu mila:))
ma intristeaza.dc? pt ca par atat de fericiti! si e clar ca nu sunt o persoana frustrata de fericirea altora, dar nu inteleg cum se multumesc cu atat de putin. evident ca nu ar fi ok sa fie toti ca mine/tine, ca nu vreau sa separam orasul in 2. desi e posibil tinand cont de cat de teritoriali sunt la rdt, spre ex, intr'o tara care nici makr nu e a lor. nu neg existenta unora m respectabili[ask MCM], dar cu o floare nu se face primavara. i want them out! :)