sâmbătă, 4 iulie 2009

Eurosceptic

Nu mai pot cu U.E. . Si de ce spun asta, nu ca as fi foarte implicat sau ca as fi foarte atins de aceasta chestie, ci pur si simplu ma simt sufocat. Sufocat, de niste oameni care nu stiu decat sa repete niste discursuri bine, sau nu, invatate acasa, si care cred ca este necesara repetarea la fiecare 3 cuvinte cuvantul: "european/europeana". Acesti oameni chiar cred ca sunt destul de destepti incat sa ma convinga ca U.E. este "de treaba" si ca singurul ei interes este sa dea banii la fraieri. Am observat ca oamenii care nu prea au despre ce sa vorbeasca, vorbesc despre programe "europene" care dupa parerea mea au aceeasi valoare ca si inteligenta celor care le prezinta. Si acest lucru l-am observat mai ales in scoala unde vin papagali care mai de care mai motati si care prezinta cai verzi pe pereti, ca si cum noi am fi din pestera, sau am fi cazut din copac in urma unui vant mai puternic, nestiind prea bine ce se intampla. Nu imi aduc aminte sa fi auzit de un asa-zis progam european care sa fie convenabil pana la capat, pentru ca din cate stiu eu,europenii sunt mai "tigani" decat noi. Asa ca nu mai vreau sa mai aud cat de mult bine poate sa imi faca mie aceasta "U.E." si cat de prost sunt eu ca nu vreau sa accept. In privinta euroscepticilor am dat o raita pe Google si tot ce am gasit este un site destul de slabut, parerea mea. Acum priviti si decideti.

P.S. Imi pare rau ca a trebuit sa folosesc atat de mult cuvantul: "U.E." sau "european-a"! Nu se va mai intampla, promit !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Deci cand citesc ce scrii u pe blogu asta ma apuca rasul...sa zicem ca multi gandesc asa(cateodata ai dreptate in ce spui) dar fiecare o spune in modul lui,nu in modul "Mircea Badea" .Mai spunea cineva ca il copiezi...are perfecta dreptate.fiecare cuvant,fiecare vorba e luata de la el.si inca ceva:))...u poti sa vorbesti deontologic???o sa te intreb cand o sa te vad