miercuri, 29 iulie 2009

A inebunit lupu'!

Vacanta, soare, aparent fara griji, probabil ca nimeni nu se mai uita la o stire sau ceva de genu. Sincer nici eu. Dar intr-o seara mi-am aruncat un ochi, pe care nu puteam sa il tin inchis, pe un "post de stiri" bastinas! Pe langa faptul ca in primele 2 minute m-am ingrozit, si asta s-a intamplat cu ceva vreme in urma, am ramas si acum cu un gust acru in gura. Normal, este vorba de oamenii votati pentru a ma reprezenta, care trebuie sa imi apere interesele, sa lucreze pentru inbunatatirea starii mele de "cetatean" ca sa zic asa. Ce am spus mai devreme este o fraza pe care o spun toti in campania electorala. Ca venii vorba de campania electorala, asa aprecia mai mult un mesaj : "Votati, oricum nu avem ce sa mai facem!" , decat minciunile astea. Nu am adus aminte degeaba de campania electorala pentru ca asta fac iubitii nostrii oameni politici in deplasarile lor platite din ban public. Fiecare cum poate mai bine, unu se duce la munte, altu la nu stiu ce sarbatoare, alta se duce si se da cu bicicleta si canta cu fluiericiu. Aceasta alta ma enerveaza cel mai tare. Ceilalti parca ii mai inghit, parca ii mai inteleg, dar aceasta neghioaba cu aere de politicianca este sub orice critica de prostie. Probabil v-ati dat seama ca este vorba de Elena Udrea, Ministru Turismului. Pe langa faptul ca acest Minister nu are nici o utilitate pe lumea asta, cheltuie bani cat doua ministere "justificate". As vrea sa vad si eu amorsarea sumelor investite de doamna Udrea in publicitate si spectacole fara nici un fel de rationament, in cat timp se face! I-au fost dati bani dupa bunul plac, si nici asa nu a putut sa faca un lucru care sa fie catalogat macar cu "acceptabil". Penibil, rusinos si odios ce se intampla in acest Minister care poate fi echivalat si cu o "masina de cheltuit bani". Aceasta cucuvea ar trebui pusa sa plateasca din buzunar toti banii care au fost cheltuiti, pentru ca intr-un fel sau altul sunt banii nostrii.

Cam atat, revin!  

Un comentariu:

JPG :)) spunea...

vorba aia...prossst! :))