marți, 7 iunie 2011

Bucurati-va (din) timp!

"Trece timpul ca nebunu'/Si cu el si noi" asa spune un cantec vechi al lui Gica Petrescu pe care il auzeam eu cu ceva vreme in urma. Da, am facut 20 de ani, pentru unii nu pare mare chestie, nici pentru mine nu a fost la prima vedere. Insa, stand si privind in urma realizez cam cat de mult inseamna asta pentru mine. Nu, nu va ganditi ca este un articol plicticos in care eu regret trecerea timpului sau in care ma vait ca nu mi-am dat seama de perioada ce a trecut. Vreau doar sa imi expun cateva ganduri legate de acest eveniment, dupa cum spuneam, odata ce privesc in urma la acesti douazeci de ani vad toti oamenii pe care i-am cunoscut si care acum probabil ii mai intalnesc pe unii mai des pe altii mai rar. Vad toate lucrurile pe care le-am facut, toate evenimentele, toate realizarile si nereusitele pe care le-am avut si ajung la concluzia ca timpul nu a trecut degeaba pe langa mine si nici eu nu am trecut fara sa-mi fac simtita prezenta pe langa el. Un prieten imi spunea cu o seara in urma " acum, singurul lucru pe care il avem cu adevarat este timpul!", are dreptate si cred ca trebuie sa ne bucuram cum putem mai bine de acest timp. Tin cu aceasta ocazie sa multumesc tuturor pentru urari si in acelasi timp sa le urez si eu acelasi lucru : Bucurati-va (din) timp!

Niciun comentariu: