miercuri, 19 mai 2010

Anti-prosti!

Nu pot sa imi dau seama de ce a sarit toata lumea sa laude melodia celor de la B.U.G. Mafia! Un rahat copiat dupa melodia de mai jos, in care se injura la fiecare 5 sec. cu pretextul ca se vorbeste de Romania! Stiu ca acum intru intr-un subiect delicat, mie unul nu imi place muzica de genul, nu suport slinosii care o canta dar mai ales nu suport pretextul acestor indivizi pentru manifestatia lor mizera! Si ar mai fi ceva! Daca as fi pus originalul cuiva, sigur mi-ar fi spus ca este slab, dar pana la urma asta e nivelul si astept injuraturile de la "rapperi"!





VS

8 comentarii:

Anonim spunea...

da cat imi place mel asta :))

Anonim spunea...

sa le sugi pula alora de la the moods.

Bigtroniii spunea...

cum spuneam, gibonii se revolta! maaai anonimule, de ce nu-ti dai tu numeleee...RAPPERE!

DiNO spunea...

Dar tu ce muzica asculti dragalasule ?
Piesa asta de mai sus, de la BUG nu imi place, din varii motive, insa tu micutule, la varsta ta, cum judeci o intreaga categorie de oameni dupa o singura piesa ?

Bigtroniii spunea...

Da, micut poate esti tu, "prietenul" meu Laurentiu! Apreciez ca ti-ai postat numele! Eu nu am am nimici nu nimei, pur si simplu, personal nu suport rapp-ul romananesc, mi se pare o prostie, un lung sir de injuraturi infantile lipsite de esenta! Daca tie iti place, mi se murmura, nu ma intereseaza, nu inteleg de ce sunteti ofensati ca mie mi se pare o prostie! Poate chiar este o prostie, poate nivelul meu de perceptie este sub al vostru! Eu ascult melodia dupa care s-au inspirat baietii astia, cred ca ascult muzica destul de buna! Cat despre micut, ne intalnim si poate reconsideri ce ai spus ( oi fi tu in varsta da...cred ca n-ai peste 1.96)

Anonim spunea...

m-au sunat fetele de la the amsterdams. au zis si ele sa le sugi pula. eventual sa le gadili si prostata.

Anonim spunea...

E trist sa-ti dai seama ca esti anti tine. Si s-o mai si postezi pe blogul personal. Inteleg ca nu-ti place muzica asta, dar as vrea, daca nu e cu suparare, sa-mi explici ce intelegi tu prin copiat? Faptul ca la sfarsitul piesei unul din slinosii care canta mentioneaza numele lui Valeriu Sterian nu-ti spune nimic?

Keco spunea...

..
Anonim spunea...
m-au sunat fetele de la the amsterdams. au zis si ele sa le sugi pula. eventual sa le gadili si prostata...

20 mai 2010, 09:33

si n-au zis sa le-o gadili si tu?ah,ti-au zis doar sa le-o sugi.
muie,si tie si fetelor de la amsterdam!

---respect,Tronare---