sâmbătă, 28 aprilie 2012

Cat de prost poti fi? Intreaba-l pe Ponta!

     Poate ca o sa para ciudat, pentru ca pana acum am latrat contra PDL-isitilor si stati linistiti, tot ii vreau morti din punct de vedere politic. Insa imi pare rau sa o spun, dar avem o "fosta opozitie" de mai mare jena. In momentul in care guvernul nu a mai avut sustinere politica in Parlament, mi se pare normal ca printr-un gest democratic numit motiune de cenzura acel guvern sa pice. Ceea ce nu inteleg este de ce ai vrea puterea, adica postul de Prim-Ministru in momentul in care Basescu este presedinte. Adica stim clar ca Basescu va cauta intotdeauna un tap ispasitor pentru tot ceea ce este prost in tara asta si ca toata lumea este de vina numai el nu este. Insa cred ca lovitura asta pe care PDL a primit-o a fost cautata, ba mai mult a fost dorita. Este ideal sa arunci mortul acum in gradina altuia, dupa tot dezastru pe care l-au facut. Iar Ponta, fiind foarte foarte foarte foarte prost, a muscat ca un caine lesinat bucatica de carne pe care Basescu a lansat-o. Acest Mickey Mouse al politicii pe langa faptul ca este foarte prost nu inceteaza sa ne demonstreze asta zi de zi. In fine, ce mi-a placut din toata aceasta scena a fost faptul ca ingamfarea si jmecheria liderilor PDL a fost un pic tremurata si s-au mai trezit un pic din visul conducerii absolute. Totusi, cum am zis si inainte, sper sa nu fie doar un joc politic care sa le aduca si mai multa popularitate oamenilor portocalii. Atat!

Niciun comentariu: