miercuri, 27 octombrie 2010

Va ordon "MITINGUITI-VA"!

Nu pot sa nu observ dileala ce a cuprins masa de prompteriste prezente la TV in legatura cu mitingul lui peste prajit si pe care il prezinta ca pe o inevitabila revolutie. Eu spun : "Asa si?". Ce este atat de anormal sa protestezi atunci cand esti nemultumit? Va spun eu ce este anormal! Anormal este sa strigi ca nu e bine cu Basescu, acum dupa nici un an de cand tu, el sau ea ati fost si l-ati votat pe Basescu! Nu se poate sa ne sucim asa de la o zi la alta si sa spunem ca azi e bine si manine nu mai este! As vrea sa ii vad si eu astazi pe cretinii care in seara cand a fost ales Basescu iesisera pe strada sa urle de parca Romania s-ar fi calificat in finala Mondialului. Acum, sper ca toti aia care urlau pe strada sa fi fost bugetari si acum sa urle la fel de tare de foame.  Dar pana la urma de ce ma mir eu de oameni, adica de romani? De ce ma mir eu de caracterul celor care accepta sa ii conduca "4 clase"? Cum poti tu sa iti lasi banii pe mana astora, incepand de la primari, consilieri judeteni, prefecti si asa mai departe? Multi dintre ei nu au competenta nici de a trece strada dar apoi sa ne administreze banii! Nici nu vreau sa ma gandesc la toata prostia si inconstienta de care putem sa dam dovada! Si cel mai rau este ca prostia adevarata inca nici nu a inceput sa se manifeste, cred ca prostia d-abia acum o sa inceapa sa se arate, in genratiile tinere. 

Niciun comentariu: