vineri, 16 aprilie 2010

Prea romani, sa mai fim oameni!

Da, cred ca asa se defineste cel mai bine ceea ce vad in jurul meu! Si poate ca sunt un pic cam infantil, sau poate ca gresesc! Poate ca omul, asa cum il vad eu este normal si eu sunt ciudat! Nu stiu, pana la urma cine poate sti? Ce conteaza este ca, in ultima vreme, oamenii din jurul meu nu inceteaza sa ma uimeasca prin comportamentul lor si prin lipsa acuta de integritate! In prima faza credeam ca oamenii din jurul au de indeplinit aspiratii personale inalte, aspiratii care pentru mine pareau de neatins! De aceea nu m-am simtit ofensat, mai ales ca sunt un om care nu se simte atacat din orice! Dar acum vad clar, o imagine clara a oamenilor de langa mine m-a lovit ca o caramida direct intre ochi! Oamenii alearga pe aceasta scara sociala, atat de abrupta a societatii, toti fiind in stare sa calce in picioare pe oricine pentru a fi cat mai sus! Oare merita aceasta dezumanizare pentru a urca o scara sociala pe care sincer o consider din multe puncte de vedere o prostie si pe care mai ales o consider fragila! Nu mai avem o urma de omenie ramasa in corp si tindem sa ajungem salbatici, sa ne omoram intre noi pentru o bucata de paine! Si pana la urma asa este, omul este pe langa toata "vorbaria" cu -fiinta civilizata etc etc- un animal care isi manifesta instinctele primare! Totusi..

Niciun comentariu: