sâmbătă, 6 martie 2010

"Francejii" au lovit din nou!

Se pare ca francezii castiga tot mai mult teren si devin mult mai competitivi pe piata masinilor! Citroen a scos pe piata noul model de C3, model care mi se pare genial din punct de vedere al designului, si care depaseste pe concurenta ei directa VW Polo! Pe langa asta, pretul cred ca este cu mult mai jos! Luati de priviti de nu ma credeti!


Un comentariu:

OPici spunea...

omefege .. m-am uitat si eu la aceasta masina ( la dizain ) si cu ocazia asta am aflat si de noul polo .. stiam ca vechiul polo e urat .. si am zis .. ia sa vedem ce schimbare .. si am ramas " Oo " .. deci eu care nu eram fan polo .. am ramas foarte placut surprins cand am vazut aceasta masina ( atat interior cat si exterior ) .. oricum .. si acum cu acel citroen c3 .. nu stiu ce vezi tu frumos la masina aia sincer .. dar ma rog fiecare cu parerea lui .. si uite .. inca o tentativa a ta .. care s-a sortat bineinteles cu fail .. la transformarea citroen in linux :)